Ansatte i sekretariatet
Ansatte i sekretariatet Ansatte i sekretariatet
Sekretariatet har ti medarbeidere, og du kan alltid ta kontakt med oss,
også for å finne nærmeste tillitsvalgte.
Sekretariatet har begrenset bemanning i ukene 28 (7.-11. juli) og 32 (4.-8. august).
Sekretariatet holder stengt i ukene 29, 30 og 31 (14. juli-1. august). Henvendelser som ikke kan vente kan i perioden rettes til bakvakt. Se mer info nedenfor.
Særskilt kontaktinfo for perioden 14. juli - 1. august
Kan henvendelsen vente?
Hvis du ikke trenger svar umiddelbart anbefaler vi å sende en e-post til [email protected], så blir saken håndtert når aktuelle ansatte er tilbake på jobb etter ferien. Dersom det løper en frist i tilknytning til henvendelsen din bør du opplyse om det.
Er det et akutt forhold som ikke kan vente?
Må du ha hjelp innen kort tid ber vi deg kontakte bakvakten ved å sende sms, så blir du oppringt i løpet av dagen.
Bakvakt 14.-18. juli: forhandlingssjef Gun Hafsas, mobil 906 59 403
Bakvakt 21. juli-1. august: generalsekretær Anna Grønvik, mobil 970 64 642
Kontaktinformasjon til hver av oss finner du her, men du kan også kontakte sekretariatet på [email protected] eller telefon 23 08 16 00.

Daglig leder.

Leder i fagavdelingen. Teologiske, kirkepolitiske og profesjonsfaglige spørsmål. Etter- og videreutdanning. Høringer.

Fagansvar diakoni og diakonitjeneste. Organisasjonsutvikling. Tillitsvalgtopplæring. Kommunikasjon.

Fagansvar kirkelig undervisning og undervisningstjeneste. Lønn- og tariff, og etter- og videreutdanning for fellesrådsansatte. Høringer. Organisasjonsutvikling. Tillitsvalgtopplæring.

Fagansvar prestetjeneste. Arbeidsveiledning. Lokalt studiearbeid. Stipender.

Leder i arbeidslivsavdelingen. Lønn og tariffspørsmål. Arbeidsvilkår. Forhandlinger. Tillitsvalgtopplæring.

Arbeidsrett. Personalsaker. Pensjonsspørsmål. Tjenesteboliger.
Administrasjon av medlemssystem. Foreningens økonomi.

Nettredaktør. Kommunikasjonsrådgivning.

Studentarbeid.

Prosjektleder etablering av profesjonsforbundet Spir.